سفارش تبلیغ
صبا ویژن

چرا رشته اسکیت سرعت؟

 

یکی از مزایا یا معایب رشته اسکیت این است که شاخه های زیادی دارد و در ابتدا برای انتخاب فرد ممکن است دچار سردرگمی شود. اینکه باید در کدام یکی از رشته های ورزش اسکیت مشغول شود ممکن است سوالاتی را در مورد آینده در ذهن ایجاد کند و جواب به این سوالات می تواند تعیین کننده آینده قهرمانی فرد باشد.

اما چگونه می توان بهترین تصمیم را گرفت و در رشته مناسب مشغول به اسکیت سواری کرد؟

مطمئنا یک آکادمی اسکیت که زیر نظر فدراسیون اسکیت فعالیت دارد می تواند نقش تعیین کننده ای داشته باشد. به این ترتیب که مدیریت، سرمربی، مربیان تخصصی و سرپرست کلاس ها می توانند راهنمایی های لازم را انجام دهند. از طرفی سن ومتقاضی و فیزیک بدنی او نیز اهمیت دارد. اما نکته بسیار مهم علاقه فرد متقاضی است که اگر در نظر گرفته نشود ممکن است بعد از مدتی نتواند ادامه دهد و رشته انتخابی را رها کند.

رشته اسکیت سرعت به نوعی مادر رشته های دیگر به شمار می آید و مخصوصا برای بچه های کوچک مناسب می باشد. زیرا حرکت و هیجان در آن جریان دارد و از طرفی بدن فرد را بسیار محکم و قوی می کند و در آینده می تواند به رشته های دیگر نیز سوییچ کند. البته رشته اسکیت سرعت در قسمت مسابقات شاخه های متنوعی دارد و از این حیث سابقه طولانی و جهانی پشت آن می باشد.

نکته دیگر که باید به آن توجه شود کفش اسکیت سرعت می باشد که این مورد نیز از نظر طراحی و ساخت کاملا با رشته های دیگر اسکیت متفاوت می باشد. کفش های اسکیت سرعت بدون ساق می باشند و چرخ های بزرگی برای حرکت دارند. که این چرخ های بزرگ باعث می شوند تا ورزشکار سرعت بیشتری پیدا کند.

در دوره های اولی که هنرجو کار یادگیری در رشته اسکیت سرعت را آغاز می کند می تواند از اسکیت معمولی استفاده کند. این برای مطمئن شدن از علاقه مند شدن متقاضی می باشد. نکته دیگر در استفاده نکردن از اسکیت سرعت از همان ابتدا، سخت تر بودن یادگیری و اجرای حرکات از همان ابتدا می باشد. بنابراین 2 تا 3 دوره زمان خوبی می باشد که حرکات ابتدایی فرا گرفته شود و در صورت تمایل به ادامه رشته اسکیت سرعت، اسکیت مخصوص آن نیز خریداری شود.

اگر برای یادگیری اسکیت سرعت، آکادمی اسکیت مناسب را انتخاب نکردید، آقای وحید شجاعی تحت نظارت خود، آکادمی اسکیتی به صورت فعال دارند که تحت نظر فدراسیون اسکیت برنامه های خود را پیش می برد و در امر آموزش ورزشکاران اسکیت سابقه طولانی دارد. برای کسب اطلاعات دقیق تر و آگاهی از نحوه شرکت در تست ورودی کلاس ها به وبسایت ایشان مراجعه نمایید.