سفارش تبلیغ
صبا ویژن

آموزش اسکیت در آکادمی اسکیت

 

رشته اسکیت به مانند بسیار از رشته های دیگر ورزشی در ایران فدارسیون اسکیت دارد و فعالیت های آن به صورت حرفه ای زیر نظر فدارسیون دنبال می شود. اما اگر می خواهید در مورد این رشته مهیج بیشتر بدانید، کافی است به یک آکادمی اسکیت سر بزنید و چند ساعتی فعالیت های آن را مشاهده کنید. رشته اسکیت رشته ای بسیار مهیج و پویا می باشد و فردی که آن را آموزش دیده است لذت آن را به طور کامل درک می کند. منظور این است که مشاهده اسکیت از بیرون و یا استفاده صحیح از آن دو موضوع کاملا متفاوت می باشند.

اما اگر شما نیز برنامه آن را دارید تا اسکیت را به صورت حرفه ای آموزش ببینید و نکات آن را به طور صحیح فرا گیرید. یا اینکه می خواهید فرزند خود را در این رشته ورزشی به قله های موفقیت برسانید نیاز است که با یک آکادمی اسکیت مناسب فعالیت داشته باشید. آکادمی اسکیتی که رشد و تعالی کودکان دغدغه اصلی آن باشد و سال ها در این امر فعالیت کرده باشد. آقای وحید شجاعی که مدیریت یکی از آکادمی اسکیت های مطرح ایران می باشد آماده است تا بالاترین کیفیت و خدمات را به شما عزیزان ارائه کند که این کار ابتدا با آزمون تعیین سطح از ما یا فرزندتان صورت می گیرد و بعد از نظر کارشناسی مربی استعدادیابی وارد فاز آموزی می شود. این آموزش اسکیت بعد به رشته های مختلف تقسیم می شود و مربیان مختلف با توجه به تخصص خود رشته مورد نظر را به هنرجو می آموزند.

وقتی تمام مربیان به صورت رسمی آموزش های فدراسیون اسکیت را دنبال کرده باشند و در این زمینه تجربه نیز کسب کرده باشند و نظارتی صحیح بر نحوه فعالیت آنها نیز وجود داشته باشد، خروجی کار به جز موفقیت و سربلندی نخواهد بود. به همین دلیل این حساسیت از سمت وحید شجاعی به عنوان مدیریت آکادمی اسکیت به صورت جدی دنبال می شود.

اما در آکادمی اسکیت که تحت نظارت مدیریت قوی فعالیت می کند نه تنها آموزش های فردی به هنرجو آموزش داده می شود بلکه یکی از دغدغه های اصلی آموزش های گروهی نیز می باشد. آموزش نظم گروهی به همراه ارتباط گیری صحیح با دیگر هنرجویان از جمله مواردی است که مهم می باشد. همچنین مراقبت از دیگر افراد گروه و حمایت در صورت نیاز به صورت جدی به هنرجو آموزش داده می شود تا بعد ها هم در زندگی ورزشی و هم در زندگی اجتماعی به کار بیاید.

فدارسیون اسکیت از این بابت آموزش های صحیح حرکات را که مطابق با استانداردهای جهانی و ایران می باشد در اختیار تمامی باشگاه های اسکیت قرار می دهد که استاندارها رعایت شود و آکادمی اسکیت زیر نظر وحید شجاعی از این حیث در رتبه بسیار خوبی قرار دارد. شما نیز اگر برای این موضوع یعنی یادگیری اسکیت برنامه ریزی انجام داده اید می توانید برای کسب اطلاعات به این آکادمی اسکیت مراجعه کنید و به صورت رایگان مشاوره شوید.

برای کسب اطلاعات بیشتر برای ثبت نام در کلاس های اکادمی اسکیت وحید شجاعی با شماره های مجموعه تماس بگیرید.